Belfort Group - Open Meeting 23/10/10 - Uitnodiging

11 replies [Last post]
Marc.Vg
Last seen: 1 year 3 weeks ago

Belfort Group - Open Meeting 23/10/10 - Uitnodiging

Beste Belfort-vrienden,

Afgelopen weken was ik met toenemende koortsachtigheid op zoek naar iemand in België of Nederland, die bereid was een lezing te komen geven over nanotechnologie, maar merkwaardigerwijs vond ik (alweer !) niemand ... Tot Vrouwe Fortuna mij zaterdag leidde naar een bijeenkomst van mensen die zich zorgen maken over een aantal evoluties, o.a. in de medische sector.

Natuurlijk was hij daar ook : onze reddende engel Fernand Haesbrouck, apotheker en legendarisch omwille van de moedige wijze waarop hij allerlei mistoestanden via voordrachten, boeken en zijn nieuwsbrieven haarfijn in kaart brengt. Onlangs gaf hij nog een ophefmakende voordracht op het jaarlijks congres van Naturopathica in Blankenberge.

Met grote opluchting en enthousiasme mag ik hem jullie aankondigen als onze centrale spreker op onze eerstkomende vergadering. Fernand is apotheker van opleiding, heeft lang gewerkt in vele psychiatrische instellingen en kent dus zijn onderwerp zowel academisch als vanuit de praktijk. Hij heeft bovendien het hart op de juiste plaats : hij gaat voor de waarheid en de belangen van de mens.

Praktisch :

* Zaterdag 23 oktober om 15 u ( dus niet om 14 u zoals vroeger ! )

* Parochiezaal Evergem-centrum, Bibliotheekstraat 1 (in buurt van het dorpsplein en rechtover de Hoofdbibilotheek, waar er ruime parkingmogelijkheden zijn )

* Agenda : we zullen in de inleiding een aantal varia behandelen, maar de meeste tijd en aandacht gaat voluit naar dit onderwerp

Fernand Haesbrouck doet zijn pittig schandalen-boekje open over

- > 'Medische megablunders' : hoe de hele pscychiatrische wereld in de dwanggreep zit van big mama farma, die ziekten kunstmatig creëert om dan massaal chemische psychotica door het strot van miljoenen mensen te duwen

- > 'De Fraude met serotonine en dopamine' : hoe onze kinderen nu plots slachtoffer zijn geworden van ADHD en C° en liters Ritaline moeten slikken op basis van het vermeende tekort aan serotonine

- > Vaccinatie en nanotechnologie : Fernand kwam erachter wat een van de verborgen hoofdbedoelingen was van de Mexicaanse griep-'grap',nl. een groot wereldwijd genetisch experiment waarvan ook 'onze' Marc Van Ranst op de hoogte zou moeten geweest zijn

Beste vrienden,

Jullie zijn dus zeer hartelijk welkom op deze MEETING , die in alle betekenissen van het woord OPEN IS :

* Fernand gaat na zijn algemene inleiding graag en uitvoerig in op jullie vragen en bedenkingen

* Stuur deze uitnodiging door naar al wie hiervoor geïnteresseerd is : met de Belfort-group hebben we geen geheimen omdat we - tot spijt van wie ons dit benijdt - enkel geïnteresseerd zijn in de waarheid

Genegen en strijdvaardige groet ,

Peter Vereecke

PS NOG DEZE WEEK ONTVANGEN JULLIE EEN NIEUWSBRIEF DIE BOL ZAL STAAN VAN ALLERLEI INFORMATIE !

http://citizensinactionbelgium.ning.com/events/belfort-group-open-meeting-2